wtorek, 25 września 2012

Willow Jenks i K.T. Rush



Willow Jenks
 (Louisa Burnham(sezon 3) – jeszcze jedna nowa uczennica. Jako jedyna nie jest ze Stanów. Będzie to na pewno ekscentryczna osoba. Ma ona obsesję na punkcie kwiatów.

No już w mundurku :D
(od lewej) Amber (Ana), Joy (Klariza), Mara (Tasie), Willow (Louisa) 

CRAZY FRYZ
Czy nasza złotowłosa piękność nadal zostanie najładniejsza?.... według  mnie tak!

cześć.! To może kilka zdjęć naszej nowej postaci w TDA?

Kara Tatianna Rush (alexandra shipp) (sezon 3) – to nowa uczennica w domu Anubisa. Przyjechała krótko po wyjeździe Niny. Będzie nową partnerką Eddie'go w odkrywaniu tajemnic. Będzie to "słoneczna" postać. Będzie miała duze znaczenie w zagadkach domu Anubisa. Interesuje się mitologią starożytnego Egiptu. Też pochodzi ze Stanów.



Mistrzyni drugiego planu..... Jade Ramsey i Louisa Burnham

aaa.....Głupia mina :D

To zdjęcie najbardziej mi się podoba


Na pierwszy ogień chciałam wam polecić ten BLOG :http://tajemnicebloguanubisa.blogspot.com/ to był mój pierwszy czytany blog o TDA :D

Hej.! Na moim blogu będą głównie wpisy gwiazd z twittera ;D ale także będę dodawała nowości, zdjęcia, życiorysy, opisy i polecała inne Blogi :D Chce jeszcze powiedzieć że to mój pierwszy Blog i będę przyjmowała na siebie wszystkie wasze krytyki.!

PS: blog zacznie być aktywny dopiero za ok. 3o dni a przynajmniej tak to wyliczyłam ponieważ zakładam nowe konto na twittera na którym będę obserwowała tylko nasze kochane gwiazdy TDA (Tajemnice Domu Anubisa)  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz