czwartek, 27 września 2012

Zadania w korytarzach

Ok no to jak pewnie wiecie w 2 sezonie TDA w korytarzach pod domem było 7 zadań które doprowadziły do Maski Anubisa.

A więc oto one:

1.Gra w klasy trzeba było ją przejść w podanym szyfrze zwierzęta były namalowane na kafelkach. Jeśli ktoś się pomylił sufit zaczął powoli obsuwać się



2.Wahadła - na początku członkowie Sibuny musieli położyć kładkę w kształcie krokodyla nad przepaścią następnie po niej przejść utrudnieniem zadania jednak były wahadła które były dość niebezpieczne ale poruszały się jednym rytmie.

Patricia poszła na pierwszy ogień





3. pomieszczenie strachu- był to bardzo mały korytarz w którym okazywały się lęki ludzi którzy tam weszli okazało się wtedy że:

  • Alfie ma klaustrofobie czyli strach do małych zamkniętych pomieszczeń
  • Amber boi się robaków
  • Fabiana tak samo jak Amber przerażają robaki
  • Nine przerażają czaszki
  • Patricia ma lęk przed stopami ☻


Alfie i jego klaustrofobia

4. Pajęcze nici- były to nici zatrute pajęczym jadem trzeba było powieśić 3 małe pajaczki na odpowiednie haki ale pierw bez dotykania nici dojść do nich. Na koniec zadania trzeba było włożyć dużego (sztucznego) pająka do wgłębienia w ścianie



5. Mieszanki- tutaj według wskazówek trzeba było wlać do tak jakby głowy lwa odbowiednie mieszanki składników dzięki temu otwierały się drzwi do nastepnej komnaty z zadaniem. To zadanie wykonał Victor który zamaskował ślady potem Nina, Fabian oraz Amber myśleli że to oni rozwiązali zadanie











6. Trąbki- pomieszczenie w którym były 4 trąbki trzeba było zagrać daną melodie której niestety nikt nie znał właśnie wtedy Nina poprosiła Senkhare o pomoc (o przedstawienie jej melodii) w tym czasie członkowie Sibuny mieli na sobie klątwe rzuconą przez Senkhare dla pośpiechu  każdego spotkało coś innego:
  • Alfie stał się małym dzieckiem
  • Amber zestarzała się
  • Fabian tracił stopniowo pamięć
  • Patrycia straciła mowe
Niny nie miała klątwy na sobie. Żeby melodia była prawidłowa młodzież musiała jeszcze mieć dzwon z wystawy w bibliotece.



7. Reflektory- były to kamienne ręce na które trzeba było położyć reflektory. Przedmioty które się tam kładło miały na sobie znak sokoła


8. Można to już zaliczyć do komnaty maski ponieważ jest tylko 7 zadań no ale cóż. była to gra podobna to szachów pionkami byli uczniowie jeśli źle się poruszyli spadli do tajemnego pokoju z którego nie było wyjścia wtedy Fabian poprosił o pomoc Joy która była naprawdę świetna w szachach do końca doszedł Fabian reszta członków Sibuny spadła na dół. Po dojściu Fabiana do maski miał wybór czy uwolnić przyjaciół czy wziąć maske. Wybrał  PRZYJACIÓŁ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz