wtorek, 6 listopada 2012

♥ ZDJĘCIA♥

Hej.! Na początek chce pozdrowić czytelniczkę mojego BLOOGA Sarę, która jako pierwsza napisała do mnie na sibuna_hoa@wp.pl . Napisała, że chciała by wiedzieć jak naprawdę się nazywam no i parę informacji o mnie + zdjęcie. I więcej ciekawostek o 3 sezonie.
Ok.! No to mam na imię Natalka mam 13 lat i jestem z Wałbrzycha.
Przepraszam ale nie dodam zdjęcia bo jestem troszeczkę niefotogeniczna i nieśmiała. =]

No i jak zawsze dobiegł czas na....
...ZDJĘCIA



Louisa

Nowe buciki Nathalii

Ana. (przerabiała zdjęcie hehe)

Ana

Alexandra- sweet focie heh

Alex z nie wiem kim

Francess śpiewała 

Składanka zdjęć 2 i 3 sezon


Po lepszym przyjrzeniu się można było zobaczyć na tych zdjęciach znak jakiegoś węża czy coś podobnego.Ciekawe czy coś to oznacza?







GIFY:

Przestraszona Amber

HOUSE OF ANUBIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz